Στις 14/02/2009, το μετρό της Αθήνας γύρισε 5 χρόνια πίσω! Οι σταθμοί «Χαλάνδρι» και «Δουκίσσης Πλακεντίας» έκλεισαν για να ολοκληρωθούν οι 3 σταθμοί «Χολαργός», «Νομισματοκοπείο» και «Αγία Παρασκευή».
Οι 36.000 επιβάτες που επιβιβάζονταν καθημερινά σ’ αυτούς τους 2 σταθμούς απ’ τους όμορους δήμους, καθώς κι οι χιλιάδες επιβάτες του μετρό απ’ τα Μεσόγεια (Παλλήνη, Παιανία, Κορωπί κλπ.) αναζητούν πια νέους τρόπους μετακίνησης.
Ήταν άραγε αναπόφευκτη αυτή η τεράστια ταλαιπωρία;
Απ’ το 2004, που δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Εθνική Άμυνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο, οι 2 σταθμοί «Χολαργός» και «Νομισματοκοπείο» ήταν έτοιμοι, όσον αφορά τον σκελετό εξ οπλισμένου σκυροδέματος.
Για την αποπεράτωσή τους απαιτούνταν οι κατασκευές εισόδων/εξόδων, τα αρχιτεκτονικά τελειώματα κι η εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων.
Αυτά μπορούσαν να γίνουν χωρίς να διακοπεί η λειτουργία του μετρό. Επί 5 χρόνια όμως (2004-2009) δεν έγινε απολύτως τίποτα σ’ αυτούς τους 2 σταθμούς!
Χρειάστηκαν δηλαδή μόλις 4 χρόνια (2000-2004) για να κατασκευαστεί ολόκληρη η επέκταση της Γραμμής 3, αλλά 5 χρόνια (2004-2009) δεν τους έφταναν για να ολοκληρώσουν 2 ημιτελείς σταθμούς!
Αν είχαν γίνει οι παραπάνω εργασίες, τερματικός σταθμός κατά τη διάρκεια διακοπής της λειτουργίας του μετρό θα ήταν σήμερα το «Νομισματοκοπείο», όχι η «Εθνική Άμυνα»! Λιγότερα αυτοκίνητα σ’ όλη τη Λεωφόρο Μεσογείων δηλαδή!
Όλοι γνωρίζουμε γιατί έκαναν τα στραβά μάτια στο Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Η αντίφαση όμως προκαλεί θυμηδία: αυτό συμβαίνει σε μια περίοδο που ξεκίνησε με δήθεν εξορκισμό των «νταβατζήδων» και των «εργολάβων»...
Τώρα το ερώτημα είναι τι μπορεί να γίνει στην (άγνωστης διάρκειας) περίοδο της διακοπής. Που ο κόσμος θα στραφεί πάλι στο ΙΧ του και θα το συνηθίσει.
Είναι ίσως μια ευκαιρία να εξοικειωθεί ο κόσμος με τον Προαστιακό. Η πύκνωση των δρομολογίων μέχρι τη Νερατζιώτισσα είναι μια σοβαρή εναλλακτική που έχει πλέον το δίκτυο και μπορούν να την αξιοποιήσουν.
Είπαν (αόριστα) ότι θα το κάνουν. Όμως είχαν πει κι ότι οι σταθμοί «Χολαργός» και «Νομισματοκοπείο» θα είναι έτοιμοι το ...2007! Ποιος μπορεί να τους ξαναπιστέψει;
Όσο για τον σταθμό της «Αγίας Παρασκευής», η χωροθέτησή του είναι το απαύγασμα της νεοελληνικής αντίληψης για το τι είναι «καλό» για μια περιοχή:
Ένα πολιτικό-θρησκευτικό μίγμα «αντίδρασης» και «αγωνιστικότητας» απέτρεψε τη χωροθέτηση του σταθμού στην κεντρική πλατεία της πόλης.
Ήταν τότε που έπεφταν περίπτερα κατά τη διάρκεια της κατασκευής του μετρό και πολλοί φοβήθηκαν ακόμα και για τη στερεότητα της Εκκλησίας της Αγίας Παρασκευής. Έπεισαν τους πολίτες ν’ «αντισταθούν» κι ο σταθμός άλλαξε χωροθέτηση.
Το μετρό, αργά ή γρήγορα, θα ξαναλειτουργήσει. Η καλαίσθητη γυάλινη πυραμίδα στον σταθμό «Νομισματοκοπείο», που είναι έτοιμη εδώ και 5 χρόνια, θα γεμίσει κάποτε με επιβάτες.
Αξίζει όμως να κρατήσουμε δυο πράγματα απ’ αυτήν την ιστορία:
Πρώτον, ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν προσπάθησε να ελαχιστοποιήσει την ταλαιπωρία των σιωπηλών επιβατών με τον ίδιο ζήλο που έδειξε απέναντι στους ισχυρούς. Και δεύτερον, ότι οι αναίτιοι δογματισμοί (βλέπε «Αγία Παρασκευή») συνήθως γεννούν δυσάρεστα τετελεσμένα.
Οι 36.000 επιβάτες που επιβιβάζονταν καθημερινά σ’ αυτούς τους 2 σταθμούς απ’ τους όμορους δήμους, καθώς κι οι χιλιάδες επιβάτες του μετρό απ’ τα Μεσόγεια (Παλλήνη, Παιανία, Κορωπί κλπ.) αναζητούν πια νέους τρόπους μετακίνησης.
Ήταν άραγε αναπόφευκτη αυτή η τεράστια ταλαιπωρία;
Απ’ το 2004, που δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Εθνική Άμυνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο, οι 2 σταθμοί «Χολαργός» και «Νομισματοκοπείο» ήταν έτοιμοι, όσον αφορά τον σκελετό εξ οπλισμένου σκυροδέματος.
Για την αποπεράτωσή τους απαιτούνταν οι κατασκευές εισόδων/εξόδων, τα αρχιτεκτονικά τελειώματα κι η εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων.
Αυτά μπορούσαν να γίνουν χωρίς να διακοπεί η λειτουργία του μετρό. Επί 5 χρόνια όμως (2004-2009) δεν έγινε απολύτως τίποτα σ’ αυτούς τους 2 σταθμούς!
Χρειάστηκαν δηλαδή μόλις 4 χρόνια (2000-2004) για να κατασκευαστεί ολόκληρη η επέκταση της Γραμμής 3, αλλά 5 χρόνια (2004-2009) δεν τους έφταναν για να ολοκληρώσουν 2 ημιτελείς σταθμούς!
Αν είχαν γίνει οι παραπάνω εργασίες, τερματικός σταθμός κατά τη διάρκεια διακοπής της λειτουργίας του μετρό θα ήταν σήμερα το «Νομισματοκοπείο», όχι η «Εθνική Άμυνα»! Λιγότερα αυτοκίνητα σ’ όλη τη Λεωφόρο Μεσογείων δηλαδή!
Όλοι γνωρίζουμε γιατί έκαναν τα στραβά μάτια στο Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Η αντίφαση όμως προκαλεί θυμηδία: αυτό συμβαίνει σε μια περίοδο που ξεκίνησε με δήθεν εξορκισμό των «νταβατζήδων» και των «εργολάβων»...
Τώρα το ερώτημα είναι τι μπορεί να γίνει στην (άγνωστης διάρκειας) περίοδο της διακοπής. Που ο κόσμος θα στραφεί πάλι στο ΙΧ του και θα το συνηθίσει.
Είναι ίσως μια ευκαιρία να εξοικειωθεί ο κόσμος με τον Προαστιακό. Η πύκνωση των δρομολογίων μέχρι τη Νερατζιώτισσα είναι μια σοβαρή εναλλακτική που έχει πλέον το δίκτυο και μπορούν να την αξιοποιήσουν.
Είπαν (αόριστα) ότι θα το κάνουν. Όμως είχαν πει κι ότι οι σταθμοί «Χολαργός» και «Νομισματοκοπείο» θα είναι έτοιμοι το ...2007! Ποιος μπορεί να τους ξαναπιστέψει;
Όσο για τον σταθμό της «Αγίας Παρασκευής», η χωροθέτησή του είναι το απαύγασμα της νεοελληνικής αντίληψης για το τι είναι «καλό» για μια περιοχή:
Ένα πολιτικό-θρησκευτικό μίγμα «αντίδρασης» και «αγωνιστικότητας» απέτρεψε τη χωροθέτηση του σταθμού στην κεντρική πλατεία της πόλης.
Ήταν τότε που έπεφταν περίπτερα κατά τη διάρκεια της κατασκευής του μετρό και πολλοί φοβήθηκαν ακόμα και για τη στερεότητα της Εκκλησίας της Αγίας Παρασκευής. Έπεισαν τους πολίτες ν’ «αντισταθούν» κι ο σταθμός άλλαξε χωροθέτηση.
Το μετρό, αργά ή γρήγορα, θα ξαναλειτουργήσει. Η καλαίσθητη γυάλινη πυραμίδα στον σταθμό «Νομισματοκοπείο», που είναι έτοιμη εδώ και 5 χρόνια, θα γεμίσει κάποτε με επιβάτες.
Αξίζει όμως να κρατήσουμε δυο πράγματα απ’ αυτήν την ιστορία:
Πρώτον, ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν προσπάθησε να ελαχιστοποιήσει την ταλαιπωρία των σιωπηλών επιβατών με τον ίδιο ζήλο που έδειξε απέναντι στους ισχυρούς. Και δεύτερον, ότι οι αναίτιοι δογματισμοί (βλέπε «Αγία Παρασκευή») συνήθως γεννούν δυσάρεστα τετελεσμένα.
32 σχόλια:
Eίμαι απ αυτούς που χρησιμοποιούν το μετρό στην επέκταση του στο αεροδρόμιο...Και ξέρω πως ναι μεν μπορεί να λειτουργήσει εναλλακτικά ο προαστιακός αλλά με τον ΟΣΕ κανείς ποτε δεν μπορεί να ξέρει...Δεν είναι αγανάχτηση πλέον...είναι αηδία μεγάλη...Καλησπέρα Ικοράκο.Φιλί!
Είδες με πόση ευκολία διακόπτουν ένα τόσο βολικό μέσο; Σιγά μην καταλαβαίνουν την ταλαιπωρία...
Αυτοί το μετρό το "χρησιμοποιούν" μόνο στα εγκαίνια! Για αυτοπροβολή.
Καλησπέρα Δήμητρα και φιλιά κι από μένα!
Γειά σου ikor!
Ναι διάβασα το κείμενό σου και έχω τα παρακάτω θέματα:
(1) Γιατί - σε κάθε περίπτωση - χρειάζεται η διακοπή λειτουργίας των σταθμών; Δεν μπορούν οι εργασίες να εκτελούνται ταυτόχρονα;
(2) Η ακύρωση της κατασκευής του σταθμού στην κεντρική πλατεία της Αγ. Παρασκευής αποτελεί μνημείο ηλιθιότητας, οι ηλίθιοι αυτοί θα πρέπει να ζητήσουν συγγνώμη όχι από εμάς όλους αλλά από τα παιδιά τους!
(3) Όλα αυτά τα ονόματα που μπερδεύουν εμάς τους Αθηναίους πόσο μάλλον τους 'επαρχιώτες' ή τους ξένους σε στυλ Αγ. Δημήτριος, Αγ. Αντώνιος κλπ κλπ υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν ποτέ; και ποιό αρρωστημένο μυαλό τα σκέφτηκε; Ούτε στο Ιράν δεν γίνονται αυτά, μας φάγανε οι κρυπτο-Χομεϊνίδες!
(4) Υπάρχει - αν γνωρίζεις - κανένα σχέδιο επέκτασης της Αττικής Οδού και κατασκευής σωστής εξόδου προς Εθνική;
... κουραστικός έγινα πάλι :-)
@grsail
Η διακοπή γίνεται γιατί δεν προβλέφθηκε η κατασκευή κελύφους στον Σταθμό της Αγ. Παρασκευής (έτσι τουλάχιστον λέει η Αττικό Μετρό).
Όσο για το 3, έχεις απόλυτο δίκιο και να θυμίσω ότι είχε προταθεί η ονομασία Αλέκος Παναγούλης, αλλά...
Και το ΤΕΕ τι έκανε???
Βγήκε να πάρει θέση????
Καλό κουράγιο...σας ευχομαι....
εμείς εδώ ακόμα περιμένουμε.. να κάνουν γεωτρήσεις....
Ως καθημερινος χρηστης του Μετρο επι 20 μηνες που η δουλεια μου ηταν στο κεντρο (απο το σταθμο της Καντζας) δηλωνω οτι ειναι απαραδεκτος ο "σχεδιασμος" του ΥΠΕΧΩΔΕ και του Υπ. Μεταφορων.
Ενω κοβουν το Μετρο, κανουν εργα στον ΗΣΑΠ και ταυτοχρονα ο σταθμος Λαρισης (που παλια πηγαινε ο Προαστιακος) ειναι και αυτος κλειστος.
Και τωρα ο σταθμος που θα ανοιξει μονο στην Αγια Παρασκευη δεν ειναι, εκει ειναι Χαλανδρι!!!
Με αποτελεσμα να πηξει σημερα η Μεσογειων γιατι ολος ο κοσμος πηρε το αυτοκινητο του. Μια ωριτσα για 9 χιλιομετρα ειναι καλα;;;
(για οσους τυχον σκεφτουν κατι, απλα να πω οτι στη νεα μου δουλεια δεν υπαρχει συγκοινωνια που να συνδεεται με την περιοχη που μενω)
Καλησπερα !
* μια ερωτηση που μπορει να ειναι και βλακωδης για τους γνωριζοντες.
Τα εργα για τους νεους σταθμους θα μπορουσαν να γινονται βραδινες ωρες ωστε να συνεχιζεται η λειτουργια του Μετρο κανονικα την ημερα;
καλησπερα κ καλη εβδομαδα φιλε ikor
Οπως γραφεις 'με ποση ευκολια διακοπτουν ενα τοσο βολικο μεσο'
εδω φιλε κανουν ασλφαλτοστρωσεις στην εθνικη σε ωρες αιχμης που παμε στις δουλειες μας κ κανουμε 2 ωρες να παμε για δουλεια,θα κολωσουν πουθενα?
λαμογια ολκης
Πω πω!!
Και σκεφτόμουν ευτυχώς που δεν το χρησιμοποιώ!! Όμως φαντάζομαι την ταλαιπωρία τόσου κόσμου!!
Πριν δέκα χρόνια περίπου οι βλαχοκάτοικοι της Αγίας Παρασκευής με πρωτοστάτη τον τότε βλαχοδήμαρχό τους έκαναν ολόκληρη εκστρατεία προκειμένου το μετρό να μην έρθει στο δήμο τους.
Θυμάμαι που μας έφερναν στο φροντιστήριο χαρτιά να υπογράψουμε, εμείς τα δεκαεφτάχρονα, κατά της κατασκευής του σταθμού.
Φυσικά είχαν πρωτοστατήσει οι μαγαζάτορες του δήμου για να μην αρχίσει ο κόσμος να κατεβαίνει στο κέντρο να φάει η να ψωνίσει ( μη λαμβάνοντας υπόψην τους βέβαια πως με τις τιμές που έπαιζαν τότε, ειδικά στα μαγαζιά ένδυσης και υπόδησης, όχι στο κέντρο αλλά στη Σπάρτη με το μουλάρι θα πηγαίναμε να ψωνίσουμε καλύτερα...).
Την ίδια περίοδο πέτυχε και η δέυτερη γελοιοδέστατη εκστρατεία τους, να μη γίνουν τα Village cinemas στην Αγία Παρασκευή όπως είχε συζητηθεί αρχικά, αλλά στο Μαρούσι.
Πάλι φυλλάδια, πάλι υπογραφές, να μην έρχονται οι κοινοί θνητοί από άλλες περιοχές και τους μολύνουν τους γαλαζοαίματους και να μην έχει φασαρία η γειτονιά τους (νεκροταφείο, ειδικά τότε).
Με αποτέλεσμα, αφενός μεν όλα αυτά να τα λουζόμαστε οι σημερινοί τριαντάρηδες που δουλέύουμε μακριά ( σε αντίθεση με τις κυράτσες-ξύσουλες που θυμάμαι χαρακτηριστικά να πρωτοστατούν στις διαμαρτυρίες), αφετέρου οι ίδιοι μπουρτζόβλαχοι να γκρινιάζουν ότι "Τώρα, χωρίς το μετρό, τι πάθαμε, μία ώρα θα κάνουμε να πάμε σινεμά αγάπη μου και κοίτα που δεν υπάρχει κανένα στην περιοχή μας!"
Γιατί καλόμαθε η γριά στα σύκα βλέπεις...
Αν δεν ήμουν αναγκασμένη να το υποστώ όλο αυτό, θα έτρωγα μέλια και θα ευχόμουν να τους κλείσουν ΚΑΙ τον προαστιακό ΚΑΙ το Ζάρα και ότι άλλο τους έφερε κοντά στον έξω κόσμο. Αλλά δυστυχώς το υφίσταμαι παρεούλα με άλλα 36 χιλιάδες νορμάλ άτομα που αναμένεται να περάσουν έξι μήνες κόλαση...
Περασικά μας!
@pats εξι μηνες λενε οτι θα ειναι κλειστο.
Σιγα μην ειναι μονο τοσο, βαλε κανα 10μηνο και να 'μαστε κι ευχαριστημενοι.
Παιδιά ψυχραιμία!!
Αυτό θα έχει αντίκτυπο σε όλους μας γιατί θα πήξουν οι δρόμοι από τα ΙΧ που θα παίρνουν οι μπουρτζόβλαχοι!!
@Πατσιουράκι μου, τώρα όλοι αυτοί θα λένε: Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα!!
Αλλά οι άλλοι τι φταίνε να πληρώνουν τη δική τους βλακεία;;
grsail καλημέρα!
1) Οι εργασίες στους 2 σταθμούς που είναι σχεδόν έτοιμοι εκτιμώ ότι μπορούσαν να γίνονται χωρίς να διακοπεί η λειτουργία του μετρό. Ακόμα κι αν σ' εκείνα τα σημεία χρησιμοποιείτο εκ περιτροπής μόνο η μια γραμμή.
Αυτό θα αραίωνε τα δρομολόγια, αλλά δεν θα διέκοπτε τόσο πολύ τη λειτουργία του μετρό. Και θα είχε σήμερα ως τερματικό σταθμό το Νομισματοκοπείο, όχι την Εθν. Άμυνα.
Για την Αγ. Παρασκευή μια μικρή διακοπή ήταν μάλλον αναπόφευκτη. Αλλά νομίζω πως θα μπορούσε να είναι πολύ πιο σύντομη.
Θα μπορούσαν π.χ. να κάνουν μια μεταλλική κατασκευή για να προστατέψουν τους διερχόμενους συρμούς απ' τις εργασίες και να δουλεύουν παράλληλα!
Ασχολήθηκε κανείς να ελαχιστοποιήσει την ταλαιπωρία μας;
2) Συμφωνώ.
3) Ειδικά στην κόκκινη γραμμή πρέπει να είσαι μάντης για να ξέρεις ότι το ο Άγ.Δημήτριος είναι νότια κι ο Άγ.Αντώνιος βόρεια. Πολύ εύκολα μπερδεύεις τις κατευθύνσεις.
Γενικά η κόκκινη κι η πράσινη γραμμή έχουν πολλούς αγίους...
4) Υπήρχε απ' την αρχή πρόβλεψη για προέκταση της Λεωφόρου Κύμης από την Αττική Οδό ως την Εθνική. Είχε πολλές σήραγγες το έργο και πάγωσε.
Νομίζω ότι θα γίνει, με τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Η σημερινή έξοδος για Εθνική είναι ανεπαρκέστατη!
Καλημέρα Matrix!
Έχει διπλή ονομασία ο "Άγιος Δημήτριος". Αλλά επικράτησε το "συνταγματικό" του όνομα...
Για όσους δεν το ξέρουν, το όνομα του Αλέκου Παναγούλη δόθηκε επειδή εκεί κοντά σκοτώθηκε ο Αλέκος, σε ένα "περίεργο" αυτοκινητιστικό ατύχημα...
aKanonisti, όχι μόνο το ΤΕΕ αλλά ΚΑΝΕΙΣ σ' αυτήν τη χώρα "δεν επιτρέπεται" ν' ασκήσει κριτική στο ΥΠΕΧΩΔΕ.
Ίδιον ανασφάλειας κρινόμενου (και σύμπνοιας κριτών;) αυτό!
Ευτυχώς υπάρχουν και τα blogs (ακόμα)!
Για να είμαι ειλικρινής πάντως δεν είδα όλα τα δελτία τύπου του ΤΕΕ για να ξέρω αν άσκησε κριτική. Αλλά δεν είναι και υπουργοί οι εκπρόσωποι του ΤΕΕ.
Καλημέρα Αντώνη!
Πράγματι είναι αδιανόητο να γίνονται όλα τα έργα σε όλο το δίκτυο ταυτόχρονα. Μάλλον τότε είχαν χρόνο οι ανάδοχοι... Απ' αυτό φαίνεται πως εξαρτάται!
Λογικό είναι να πήξει η Μεσογείων:
- Οι 2 αυτοί σταθμοί εξυπηρετούσαν το 6% των καθημερινών επιβιβάσεων (τον Μάρτιο 44.000 ημερησίως) κι οι περισσότερες επιβιβάσεις γίνονταν τις ώρες αιχμής.
- Μεγάλο ποσοστό αυτών θα στραφεί τώρα στο ΙΧ.
- Η κυκλοφοριακή ικανότητα μιας οδού είναι 2.000 οχήματα ανά λωρίδα ανά ώρα.
Καταλαβαίνεις λοιπόν τι θα συμβαίνει στις ώρες αιχμής για τους επόμενους 6 (τουλάχιστον) μήνες!
Βράδυ θα μπορούσαν να γίνονται εργασίες, ειδικά στους 2 ημιτελείς σταθμούς, χωρίς διακοπή της κυκλοφορίας.
Με κατάλληλη διαχείριση, θα μπορούσαν να γίνονται βράδυ και στην Αγία Παρασκευή. Που σε συνδυασμό με μια μεταλλική κατασκευή για προστασία των συρμών θα ελαχιστοποιούσε τη βάρβαρη και ανέξοδη απόφαση της διακοπής!
laplace78, καλημέρα!
Η ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας του κόσμου δεν φαίνεται να είναι σημαντική παράμετρος στο σύστημα.
Όσο όμως το επιβατικό και καταναλωτικό κοινό είναι απλές μονάδες, καλά μας κάνουν φίλε μου! Γιατί νιώθουν ότι δεν έχουν κανένα κόστος.
marianaonice, καλημέρα!
Κρίμα που δεν σε εξυπηρετεί το μέτρο. Είναι το πιο βολικό και αξιόπιστο μέσο!
Αλλά την ταλαιπωρία, πίστεψέ με, δεν τη φαντάζεσαι....
Καλημέρα patsiouri και καλώς ήρθες! Απολαυστική η απάντησή σου!
Λες να βάλουν και σύνορα γύρω από την πόλη και να χρειάζεσαι διαβατήριο σε λίγα χρόνια για να μπεις;
Δυστυχώς, το συγκεκριμένο είναι άλλη μια περίπτωση που την τύχη της σιωπηλής πλειοψηφίας καθόρισε η ηχηρή μειοψηφία.
Δεν αποκλείεται πάντως οι ίδιοι άνθρωποι σε λίγα χρόνια να μαζεύουν υπογραφές για να πάει το μετρό στην πόλη. Με πανό ότι τους απέκλεισαν κλπ. κλπ.
Μάλλον είναι ρεκόρ Γκίνες: η Αγία Παρασκευή πρέπει να είναι η μόνη πόλη στον κόσμο που οι κάτοικοί της δεν θέλουν το μετρό...
Αντώνη, το 2005 έλεγαν ότι οι 2 ημιτελείς σταθμοί θα ήταν έτοιμοι το ...2007! Ποιος τους πιστεύει πια;
Όσο χρόνο χρειαστούν θα κάνουν! Και θα καλύψουν τις (νέες) καθυστερήσεις με επικλήσεις για "αναπάντεχες τεχνικές δυσκολίες" κλπ. κλπ.
Μαριάνα μου, πού να τη βρει την ψυχραιμία ο κόσμος; Στην πηγμένη Μεσογείων ή στη νέα μείωση του ήδη λίγου ελεύθερου χρόνου του;
Φυσικά θα έχει αντίκτυπο σε όλους. Σε βλέπω να ψάχνεις τρόπο κι εσύ να χρησιμοποιείς το μετρό σε λίγο! :-)
ειναι γεγονος πλεον οτι η βλακεια εχει ελληνικη εθνικοτητα
Καλησπέρα skouliki.
Μακάρι να ήταν μόνο βλακεία...
Ελλάς το μεγαλείο σου ...
Εδώ το δίκιο σου μετράει
απ' το πόση δύναμη έχεις !!!
Την καλησπέρα μου ...
Δεν γνωρίζω και πολλά για το μετρό οπότε δεν μπορώ να πάρω θέση για τις κατασκευές που πρέπει να γίνουν, πότε πρέπει να γίνουν κτλ. Πάντως είναι αλήθεια ότι τα περισσότερα έργα στην Ελλάδα έχουν πάει αρκετά πίσω σε σχέση με τα χρονοδιαγράμματα τους. Για παράδειγμα η Εγνατία.
Είναι πάντως δεδομένο ότι όσο αργούν τα έργα στις υποδομές των ΜΜΜ οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πιο πολύ το αυτοκίνητο τους και συνηθίζουν σε αυτή τη συμπεριφορά.
Καλησπέρα Sidepap21!
Χρειάζεται αντίβαρο στην ασυδοσία ορισμένων. Που εκτιμούν ότι μπορούν να ταλαιπωρούν, χωρίς αντίλογο, τους επιβάτες.
Ναι, το μετρό όλοι το θέλουν και Ναι τα έργα είναι προσωρινά.
Αλλά πρέπει να χτυπηθεί η νοοτροπία "σιγά μη μάθουν ποτέ τις εναλλακτικές"!
Καλησπέρα NdN!
Ναι, τα χρονοδιαγράμματα είναι πολλές φορές (όχι πάντα!) μόνο για να πάρουν τις εγκρίσεις. Μετά μένουν αρχεία στον υπολογιστή.
Είναι δυσάρεστο να διαπιστώνουμε ότι αν δεν έχουμε ασφυκτικά deadlines (π.χ. Ολυμπιακοί Αγώνες), όλα κυλούν σε αργούς ρυθμούς.
Αυτό συναρτάται καμιά φορά και με τον τρόπο που παίρνει κάποιος ένα έργο: συνήθως δίνονται μεγάλες εκπτώσεις και "αναγκάζεται" ο ανάδοχος να κάνει επιπλέον εργασίες. Αυτό καθυστερεί.
Στο Λονδίνο θυμάμαι ότι τα έργα στο παμπάλαιο δίκτυο του μετρό δεν έκλειναν για πολύ τις γραμμές.
Kαλησπέρα!
Πολύ καλή η ανάρτηση σου και συμφωνώ πολύ στο σημείο που λες οτι είναι ευκαιρία να μπουν οι άνθρωποι στον προαστιακό.
Εγώ εδώ και λίγους μήνες έχω ανοίξει γραφείο στην Αγία Παρασκευή και οι άνθρωποι είναι 50 χρόνια πίσω.
Σκέφτονται εντελώς ρατσιστικά για την Αθήνα και νομίζουν οτι ανήκουν σε κάποιου έιδους ανώτερη κάστα, λες και είμαστε στην Ινδία.
υ.γ - 6 μήνες υπομονή. Το Μετρό της αξίζει. Μεγαλύτερο πρόβλημα είναι για μένα οι νοοτροπία των ανθρώπων σε αυτές τις ''καλές'' περιοχές που έχουν χάσει την αίσθηση του πως είναι η ζωή στην Καλλιθέα, στο Μοσχάτο και στο Περιστέρι και νιώθουν ''υποβαθμισμένοι'',
ενώ οι γειτονιές τους είναι πανέμορφες.
Μην τρελαθούμε κιόλας.
Καλησπέρα fpboy!
Όντως η νοοτροπία ορισμένων είναι στα όρια του "ρατσισμού"...
Συμφωνώ ότι το μετρό αξίζει την υπομονή μας. Νομίζω ότι το σύνθημα "Το μετρό μπήκε στη ζωή μας" ήταν πολύ πετυχημένο.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως, θα μπορούσαν να ελαχιστοποιήσουν την ταλαιπωρία του κόσμου!
Γιάννη καλησπέρα,
παραθέτω ένα απόσπασμα (σελ 4)από το τελευταίο τεύχος του ΜΕΤΡΟ που διανέμεται στους σταθμούς.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Σουφλιάς "...Ήδη από τον Ιούνιο του 2004 επισήμανα το απαράδεκτο γεγονός να μην έχει πραγματοποιηθεί απολύτως καμία κατασκευαστική εργασία στον Σταθμό ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ" !!!
Μπράβο κε Υπουργέ, και από τότε που το επισημάνατε δεν έχετε κάνει τίποτα και μας το λέτε και επισήμως!
Πολύ καλή η ανάρτηση και με χρήσιμα τεχνικά στοιχεία για το πως θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί η ταλαιπωρία του κόσμου.
Καλησπέρα Βασίλη! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Έχουν καλλιεργήσει μια "περίεργη" αντίληψη αυτοί: "να μας κρίνετε γι' αυτά που λέμε, όχι γι' αυτά που κάνουμε"...
Η αλήθεια είναι όμως, όσο κι αν δεν προβάλλεται, ότι επί 5 χρόνια δεν επεξεργάστηκαν ΚΑΝΕΝΑ σχέδιο για την ελαχιστοποίηση της καθημερινής ταλαιπωρίας τόσων χιλιάδων επιβατών.
Ε, όχι να μας το παρουσιάζουν και σαν κάτι το αυτονόητο!
ikor πολύ καλή η ανάρτησή σου, ενημερώθηκα και γω η "επαρχιώτισσα", που καταταλαιπωρήθηκα ένα τετραήμερο που ήμουν Αθήνα.Χρησιμοποίησα από το αεροδρόμιο λεωφορείο μέχρι Εθνική άμυνα και μετά μετρό, η επιστροφή όμως μεσα στα άγρια χαράματα για αεροδρόμιο ήτανε περιπετειώδης, στο παρα τσακ έφθασα με την κίνηση στη Μεσογείων, άσε που για να βρω το εκδοτήριο εισητηρίων από την εθνικής άμυνας κόντεψα να χάσω το λεωφορείο..
Το σχόλιο του patsiouri είναι όλα τα λεφτά!!να πως πληρώνονται τα λάθη των γονέων.. θέ μου τι στενοκεφαλιά ρε γμτ, αποκλείσανε τόσο εγωιστικά και στερήσανε από τα παιδιά τους το μετρό!
Καλώς ήρθες Κατερίνα!
Ε, όχι και "επαρχιώτισσες" οι Κρητικιές!
Το ταξίδι από και προς το αεροδρόμιο είναι πια σαν το κυνήγι του χαμένου θησαυρού! Οι τουρίστες το καλοκαίρι θα γελάσουν πολύ.
Ναι, στην Αγία Παρασκευή έγιναν έτσι ακριβώς τα πράγματα. Πολύ κοντόφθαλμοι...
Δημοσίευση σχολίου